FOTKA OD TYČE

Včera mi má klientka řekla, že si vždy na konci roku zjišťuje, kolik lidí zemřelo díky selfítyčím. Byla překvapená, když zjistila, že větší úmrtnost byla na chytání pokémonů. Plno lidí se utopeno, spadlo do propastí a řadu z nich srazily dopravní prostředky. Žijeme ve smutné době, kdy se na sebe lidé usmívají jen do malých elektronických krabiček. 
Já nejraději fotím na starej analog. Koupila jsem ho před lety na aukru za dvě stovky. Nevýhodu má v tom, že fotky nejsou zadarmo (film okolo 150 + vyvolání 150) ale rozhodně to stojí za to. Úprava fotek není potřeba protože s ním každá žlutá, seschlá louka vypadá jak zelený kopeček z Pána prstenů. Analogon kouzlí sám. Nejvíc si užívám skupinové fotky. Nikdo se po vyfocení neběží podívat jak na fotce vypadá. Nikdo Vám neřekne: ukaž. Nemusí se dělat dalších tisíc fotek do doby, než mají všichni otevřený oči a vypadají přinejhorším stejně dobře jako Britney Spears. K nezaplacení je hlavně ten pocit, když se těšíte, až film vyvoláte. Nejlepší je svolat kamarády na velkolepou projekci s lahví laciného vína. Tento druh zábavy může být i velice překvapivý v momentě kdy fotíte na akci, z které máte „okno“. Fotky jsou pak buď hodně dobrý anebo hodně špatný. Když jste na výletě, dejme tomu třeba v ZOO, tak se nedíváte na zvířátka skrz mobilní telefon nebo fotoaparát a nefotíte každého ptáčka desetkrát z jiného úhlu. Nemusíte pak trávit čas promazáváním sto padesáti šesti fotek jedné veverky. Veverka u plotu, veverka trochu dál, veverka ještě trochu dál, rozmazaná veverka, otočená veverka, veverka z boku, rozmazaná veverka, veverka ve skoku, veverka v zadu u stromu,... Kvalita fotek není perfektní, ostrost není vůbec dokonalá, ale já myslím, že v tomto dokonalém světě je rozostřenost někdy moc příjemná.


příklad první. povedená fotka. kačenky mám ráda, jsou jako já, taky mají pořád hlad

 příklad druhý. povedená fotka. tuhle mám moc ráda, Homolkovi na horách, to jsou ale panoramata, žejo mámo?

příklad toho když se fotka nepovedeně povede

příklad toho když se fotka nepovede a i kdyby se povedla tak není povedená ani drobek, drunk

příklad toho, když ani nevíte, že jste na párty fotily

Žádné komentáře:

Okomentovat